امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

مشارکت پتروشیمی خراسان در تامین آب شرب پایدار ۱۳ روستا

خراسان شمالی – ابتکارآنلاین: پتروشیمی خراسان با همکاری فرماندهی سپاه جواد الائمه (ع) در تامین آب شرب پایدار ۱۳ روستای استان خراسان شمالی مشارکت کرد.
کد خبر: 6976
زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ بعد از ظهر -
70 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مدیرعامل پتروشیمی خراسان طی مراسمی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرمانده سپاه جوادالائمه، فرماندار بجنورد، جانشین فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران واحد های تولیدی استان به مناسبت دهه فجر برگزار شد، از اهدای ۱۱ کیلومتر لوله پلی اتیلن برای تامین آب شرب روستاها در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی این شرکت خبر داد.

یوسف حسنی به افزایش ۳ برابری ظرفیت شرکت برای تحت پوشش قرار دادن روستاهای بیشتر طی سال های آینده نیز اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه نیز دراین مراسم یکی از مشکلات مردم استان را تامین آب شرب پایدار در مناطق روستایی بیان کرد  که با همت پتروشیمی خراسان ۱۱ کیلومتر لوله به مناطق روستایی ارسال می شود.

به گفته سرهنگ حاتمی، اجرا، پیاده سازی و استقرار لوله ها در مناطق روستایی برای تامین آب شرب روستاها توسط این مجموعه انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با بیان این که این اقدام بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی خراسان است، ابراز امیدواری کرد: در سایر صنایع نیز با توجه به بودجه هایی که به تصویب هیات مدیره می رسد و با تصمیمات شهرستان، شاهد اجرای برنامه های توسعه اجتماعی هستیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *