امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مجلس:

جوانان پس از پیروزی انقلاب سکاندار عرصه‌ خدمت و فعالیت علمی هستند

ری – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: جوانان و دانشجویان در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سکاندار عرصه‌های خدمت و فعالیت علمی بوده و هستند.
کد خبر: 7027
زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی یزدی خواه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با بازشدن فضای سیاسی و اجتماعی کشور و رشد تشکل های دانشجویی، ما شاهد حضور جوانان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی و خدمات رسانی و تشکیل گروه های جهادی برای خدمت و فعالیت علمی بوده ایم.

وی یادآور شد: تشکیل نهادی ماند جهاد دانشگاهی، شکل گیری صدها شرکت دانش بنیان و فعالیت در عرصه صنعتی و علمی، همه این موارد بیانگر بی بدیل بودن جنبش دانشجویی بعد از انقلاب اسلامی است.

یزدی خواه اظهار داشت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان و دانشجویان وظایف خود را به نحو شایسته ای انجام دادند و در مجموع حوزه دانشجویی چه در دانشگاه ها و چه حوزه های علمیه، از یک آرمان خواهی و مطالبه گری برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم برخوردارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود همین آرمان خواهی و مطالبه گری، چون از تعلق خاطر کمتری به دنیا برخوردارند حریتی دارند که می توان به تبع آن صحنه های ایثارگری دانشجویان را دید.

وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان در مقابل سفر معاون رئیس جمهور آمریکا قد علم، علیه کاپیتولاسیون اعتراض می کنند و علیه فقر و بی عدالتی فریاد می زنند، نسبت به جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی فریاد بلندی دارند که چنین هزینه های گزافی می کنند، این قشر فرهیخته امروز نیز به نوعی دیگر در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور می یابند.

یزدی خواه یادآور شد: بعد از انقلاب با آن فضایی که در کشور ایجاد شد، جوانان در عرصه های مختلف سازندگی از جمله جهاد سازندگی وارد شدند و فعالیت های خود را توسعه دادند، امیدواریم این فضا همچنان پررنگ محیط کشور را پوشش دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *