امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاوروزیر میراث فرهنگی:

انقلاب اسلامی امانت الهی برای مردم ایران است

ورامین – ابتکارآنلاین: مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در امور راهبردی گفت: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، پاسداشت امانت الهی خداوند متعال به مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: 7029
زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سعید اوحدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: اگر امروز و پس از چند دهه از پیروزی انقلاب، مراسم گرامیداشت دهه فجر را برگزار می کنیم به این دلیل است که قصد داریم ارزش و امانتی که خداوند متعال به ما عطا کرده‌اند را بیشتر درک کنیم و امانتداران خوبی برای این موهبت باشیم.

وی افزود: راز ماندگاری نعمت، شکر آن است، شناخت این نعمت الهی باید با تبیین ابعاد مختلف انقلاب و سخن گفتن از وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است تا بدانیم امروز در چه شرایطی مناسبی در حال گذراندن ایام هستیم.

اوحدی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌هایی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دید که هر یک می‌توانست کمر هر حکومتی را خم کند، دنیای استکبار تصور داشت که با انواع و اقسام دشمنی‌ها و فتنه‌ها می‌تواند این نظام را از بین ببرد ولی دشمن احمق ما نمی‌دانست که این مردم همچون کوه استوار بوده و در برابر آنان ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل موجب ایجاد جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شد و این جبهه چنان سیلی محکمی به دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی زد که هرگز از یاد نمی‌برند.

مشاور وزیر میراث فرهنگی تأکید کرد: امروز به برکت سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، اسرائیل در محاصره محور مقاومت قرار گرفته و جرأت کوچک‌ترین خطای نظامی را ندارد، مردم ایران اسلامی به دنیا نشان داده که از چه قدرت بازدارندگی برخوردار است و رونمایی از پایگاه عقاب ۴۴ در فجر ۴۴ دشمنان را مبهوت خود کرده است.

رئیس سابق بنیاد شهید کشور افزود: دشمن پس از ۴۴ سال فتنه‌انگیری و با مشاهده مقاومت مردم به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با اقتدار و مقاومت مردم از راه سلاح مستقیم مقابله کند از این رو به سراغ نظریه ایدوئولوژی جنگ نرم رفته تا هویت و ارزش‌های مردم را هدف قرار دهد و برای دست یابی به هدف خود با همه داشته‌ها به سراغ جنگ ترکیبی در قالب جنگ نرم رفته است .

اوحدی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات مرزها را شکافته و خود را به داخل خانه‌ها آورده است و تلاش دارد تا با اخبار کذب در فضای مجازی و با استفاده از ۴۰۰ شبکه ماهواره ای، به سیاه‌نمایی و کوچک جلوه دادن دستاوردهای نظام بپردازد.

وی تأکید کرد: مهمترین راه برای خنثی کردن توطئه دشمنان، عمل به جهاد تبیین دستاوردهای نظام مورد نظر رهبر معظم انقلاب است تا این فتنه نیز خنثی شود.

مشاور وزیر گردشگری فرمان عفو رهبری در مسائل اخیر را موجب انسجام و وحدت بین مردم اعلام کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *