امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قبله تهران در تلاطم خلق حماسه‌ای دیگر

ری - ابتکارآنلاین: مردم انقلابی و وفادار به نظام و شهدا شهرستان ری صبح شنبه خودشان را به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان فداییان رسانده‌اند تا با حضوری پرشکوه به یاد شهدا و امام شهدا برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوی اسلامی به ثبت برسانند.
کد خبر: 7064
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ قبل از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امروز خورشید انقلاب ار شرق قلب های عاشق طلوع کرده است و صبحی دیگر دمیده تا شام اندوه را در نوردد.

ملت بزرگ و قدرشناس ایران امروز دسته دسته از اقصی نقاط کشور و از خانواده بزرگ میهن اسلامی آمده اند تا عشق را تعریف کنند و با حضور خود حماسه ای جاودان بسازند.

خیابان فدائیان اسلامی مقابل کانون سمیه محل تلاقی دل های هزاران ایرانی است که برای تجدید میثاق با امام راحل و مقام معظم رهبری آمده اند تا به عهدی که با شهدا و سردار دلهایشان بسته اند مهر تمدید بزنند.

حضور خانواده ها به همراه فرزندان از جلوه های زیبای این مراسم است که خودشان را برای شرکت در جشن بزرگ ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان فدائیان اسلام رسانده اند.

امروز از همه قشرها پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو ، جامعه ورزش و اصناف مختلف آمده اند تا به جهانیان نشان دهند که پای آرمانهای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده اند و با تار و پود وجودشان از تمامیت ارضی کشور و ارزشهای انقلاب و نظام دفاع می کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری از خیابان فدائیان اسلامی مقابل کانون سمیه آغاز می‌شود و تا میدان اصلی شهر ادامه می‌یابد و سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در محل میدان اصلی شهرری است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *