امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دادستان کل کشور:

ملت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

اصفهان – ابتکارآنلاین: دادستان کل کشور گفت: اختلاف‌نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.
کد خبر: 7080
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، ظهر امروز(شنبه، ۲۲ بهمن) در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در جمع مردم شهر اصفهان ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه کسانی که نهال انقلاب را با مجاهدت‌های خود کاشته و با خون و تلاش خود آبیاری کردند، امروز شاهد حضور پرشور و حماسی مردمی هستند که همواره مدافع انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اند.

وی با اشاره به سخن معصوم(ع) که می‌فرمایند “پرچمی که طلایه‌دار و صاحب آن حضرت بقیه‌الله است را کسی نمی‌تواند حمل کند؛ مگر آنکه اهل بصیرت باشد”، افزود: این پرچم در دوران غیبت امام زمان(عج) به دست مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است. صبر و شکیبایی از جمله صفات ایشان در مواجهه با حوادث است و با همین صفات، همواره راه حق را تشخیص داده و  امروز همه باید  رهنمودهای حکیمانه ایشان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایسنا، دادستان کل کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی منافع خود را در ایران با سقوط پهلوی از دست داد، گفت: به همین دلیل هم از روزهای نخست انقلاب توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی آغاز کرده و  در حال حاضر نیز توطئه‌ها و نقشه‌های جدیدی را بر علیه جمهوری اسلامی طراحی می‌کند.

منتظری  یکی از عوامل شکست دشمن در میدان‌های جنگ نظامی را شناسایی دقیق و درست نقشه‌های دشمن دانست و گفت: همواره از مقام معظم رهبری شنیده‌ایم که امروز با جنگ ترکیبی روبه‌رو هستیم که حداقل ۱۰ عنصر، این جنگ را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اندیشکده‌های خارجی که برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد درگیری و مشکلات داخلی کشور می‌کنند، اظهار کرد: علیرغم همه این تلاش‌ها، هزینه‌ها و دشمنی‌ها که توسط عناصر خودفروخته اجرا می‌شود، اما عنایت خدا، توجه حضرت ولی‌عصر(عج) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌ها را با  شکست مواجه کرده است.

دادستان کل کشور ادامه داد: حضور حماسی مردم با وجود همه مشکلات، گرانی‌ها و  مسائل معیشتی نشان می‌دهد که این ملت مردانه پایه آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد، مردم و جوانان، سرمایه‌های کشور هستند و وظیفه خود را در برهه‌ها و مقاطع مختلف انجام دادند، به‌طوری‌که واژه‌ها توان ترسیم این حماسه و قدردانی از مردم را ندارند و امروز وظیفه مسئولان این است که تمام تلاش خود را به کار گیرند. اختلاف‌نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

منتظری گفت: در قرآن کریم، ۱۷ بار کلمه تعقل و ۵۰ بار کلمه تذکر آمده است؛ این تأکید به این معناست که باید در امور مختلف با بصیرت عمل کنیم، چرا که دشمن در پی ایجاد شکاف و اختلاف است. برای مثال در زمینه حجاب بیشترین نتیجه و اثرات مثبت متعلق به خود زنان است و اگرچه قطع همبستگی و ایجاد اختلاف نقشه و برنامه دشمن است، اما وقتی دشمن برای ترویج کشف حجاب برنامه‌ریزی کند، با آن برخورد خواهیم کرد.

وی به عفو رهبری در خصوص زندانیان سیاسی و اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: روز گذشته تعدادی از این افراد در اصفهان از زندان آزاد شدند و همان‌ها که نادانسته در دام دشمن گرفتار شده بودند، امروز در این راهپیمایی شرکت کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *