امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فصل نوینی در تاریخ بشر در حال خودنمایی است

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: سهم انقلاب اسلامی و ملت ایران در جابجایی مرکز ثقل قدرت جهان از غرب به شرق، سهم اصلی و برتر است.
کد خبر: 7070
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد حیدری منش روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۰ بهمن شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: قدرت آسیایی در حال شکل‌گیری، نظم نوین جهانی را رقم خواهد زد و در این نظم نوین تنها قدرت دارای آرمان برای سعادت بشر، جمهوری اسلامی با آرمان‌ ساخت تمدن نوین اسلامی بر پایه‌های معنویت، عقلانیت و عدالت است.

وی ادامه داد: دوران سروری و خود برترپنداری و تمدن غربی‌ها که تهی از معنویت، اخلاق و عدالت بود، به پایان رسیده و فصل نوینی در تاریخ بشر در حال خودنمایی است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: دشمنان به درستی متوجه این تغییرات بنیادین در روند تحولات جهانی شده‌اند، وقتی نتانیاهو در پاسخ به پرسش خبرنگاری که می‌پرسد «مهم‌ترین کابوس اسرائیل چیست؟» سه بار می‌گوید: «ایران، ایران، ایران!» و در پاسخ به پرسش «چرا ایران؟» می‌گوید «چون ایران در حال تبدیل شدن به یک امپراتوری است!» معنایش این است که آنان فهمیده‌اند که جهان در حال تغییر است و به طور قطع هیچ قدرتی قادر به جلوگیری از روندهای تحول‌آفرین کنونی که با انقلاب اسلامی آغاز شده، نخواهد بود.

حیدری منش ادامه داد: جمهوری اسلامی و ملت ایران در چهل و چهار سالگی انقلابش در نقطه‌ و موقعیتی قرار دارد که قدرت و قابلیت ایرانیان برای ساخت تمدن اسلامی بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

وی ادامه داد: اگرچه دشمنان با جنگ نرم و تمرکز بر جنگ شناختی در کارزار جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی تلاش به القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی و نظام دینی با محوریت ولایت فقیه می‌کنند، ولی خود به درستی می‌دانند که واقعیت دقیقاً برخلاف آن چیزی است که تصویرسازی کرده و تبلیغ می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: تصویرسازی و تبلیغ آنان برای گمراه‌سازی نسل جوان و بدبین کردن آنها نسبت به اصل انقلاب، نظام ولایی و مسئولان کشور با هدف کاهش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه فرآیند انقلاب اسلامی را ۲ گروه با تمام وجود درک و فهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عمده ملت ایران و جریان انقلابی هستند و دشمنان این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند که با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی و آرمان تمدن‌سازی این انقلاب و باور به توانایی‌های تمدن‌ساز ایرانیان به دلیل سابقه و پیشینه تاریخی، پای نابودی انقلاب اسلامی و ساقط کردن جمهوری اسلامی و پایمال کردن استقلال و عزت ایران ایستاده‌اند و در این مسیر ۴۴ سال است که هزینه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم ولایتمدار و انقلابی شهر فیروز کوه با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل باردیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *