امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سقف یکی از بخش های بیمارستان جلیل یاسوج ریزش کرد

یاسوج- ابتکارآنلاین: رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: با نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک این بیمارستان، قسمتی از سقف بخش دیالیز بدون خسارت جانی ریزش کرد.
کد خبر: 7106
زمان انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ بعد از ظهر -
129 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – “امیر عنبری” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سقف بخش دیالیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج ، به علت اینکه از نوع “تایل گچی”(سقف کاذب گچی) بود با نشتی آب و خیس شدن ریزش کرد.

عنبری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خدمات بخش اورژانس و دیالیز بیمارستان را تعطیل نکرده بودیم، برای دیالیز بیماران طی این مدت تا تعمیر و راه افتادن بخش از طریق بیمارستانهای همجوار از جمله بیمارستانهای شهید بهشتی و امام سجاد یاسوج و بخش خصوصی استفاده کرده ایم.

وی به آسیب دیده شدن دستگاههای دیالیز اشاره کرد و گفت :خدمات‌رسانی با استقرار سه دستگاه دیالیز در این بخش منوط به تعمیر این بخش است اگرچه در بخش دیگری از بیمارستان یک دستگاه دیالیز راه اندازی شد.

عنبری تاکید کرد: در این بیمارستان۳۲ بیمار دیالیزی دارای پرونده خدمات ارائه می دهد که بخش دیالیز این بیمارستان روزانه پذیرای ۱۵ تا ۱۸ بیمار دیالیزی است و بیماران می‌توانند تا اطلاع بعدی از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با ۲۹۴ تختخواب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی ایران واقع شده است.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *