امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارش ۳۵ سانتی‌متر برف در تویسرکان

همدان – ابتکارآنلاین: فرماندار تویسرکان با اعلام آماده باش مدیریت بحران شهرستان، گفت: براساس هشدار نارنجی هواشناسی بارش سنگین برف دور از انتظار نبود بنابراین اقدامات لازم برای شرایط اضطراری پیش بینی شده است.
کد خبر: 7115
زمان انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حسین افشاری با اعلام اینکه تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز -یکشنبه ۲۳ بهمن ماه- بارش برف در تویسرکان به ۳۵ سانتیمتر رسید، افزود: این بارش ها تا سحر ادامه خواهد داشت و بی تردید ارتفاع برف هم افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه براساس اعلام و هشدار نارنجی هواشناسی بارش سنگین برف دور از انتظار نبود، اظهار کرد: به همین علت نیروی های مدیریت بحران در شهرستان در آماده باش کامل هستند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه خوشبختانه گاز تمامی مشترکان در شهرستان وصل است، یادآور شد: پیش از این نیز به نانوایی ها گفته شده تا آرد مورد نیاز خود را تهیه کنند و همچنین مرغداری ها سوخت جایگزین برای شرایط اضطرای داشته باشند.

افشاری اولویت بازگشایی راه ها را در محورهای اصلی دانست و گفت: علاوه بر آمادگی هلال احمر و پلیس راهور، تجهیزاتی از منابع طبیعی و محیط زیست در اختیار راهداری قرار گرفته تا عملیات برف‌روبی سرعت بیشتری به خود بگیرید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، وی از تأمین داروهای مورد نیاز خانه های بهداشت روستایی پیش از بارش سنگین برف خبر داد و از همشهریان درخواست کرد که از تردد غیرضروری در شهر و جاده های خودداری کنند تا گرفتار در برف و کولاک نشوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *