امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

امروز کمبود منابع آبی، یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی کشاورزی است

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت: خوشبختانه با تلاش دولت ،اجرای فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه جنوب تهران با سرعت بیشتری همراه شده و با افتتاح این طرح ،حجم قابل توجهی آب، به اراضی کشاورزی شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: 7208
زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار  ابتکارآنلاین – فرماندار پاکدشت صبح روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی که با حضور مدیر کل جهادکشاورزی استان تهران ، نماینده مردم شهرستان در مجلس و دیگر مسئولان در محل اداره جهاد کشاورزی پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: امروز کمبود منابع آبی، یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی کشاورزی است و موجب شده تا از ۲۳ هزار هکتار اراضی قابل کشت شهرستان، تنها ۱۷ هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات باغی، زراعی و گلخانه‌ای رود.

اردستانی افزود: خوشبختانه با تلاش دولت و توجه رئیس جمهور، اجرای فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه جنوب تهران با سرعت بیشتری همراه شده و با رفع موانع و افتتاح این طرح ،حجم قابل توجهی آب، به اراضی کشاورزی شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

وی‌ اظهار کرد: این شهرستان از یکهزار و ۲۵۰ هکتار گلخانه برخوردار است که از این میزان، ۹۸۷ هکتار زیر کشت گل و گیاه و ۲۵۰ هکتار زیر کشت سبزی و صیفی می‌رود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *