امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس پلیس فتای کشور:

پویش «کودکان سایبری ایران» در مسیر ثبت جهانی است

ساری – ابتکارآنلاین: رئیس پلیس فتای کشور گفت: پویش «کودکان سایبری ایران» در مسیر ثبت در تقویم بین المللی آموزشی پلیس اینترپل قرار دارد.
کد خبر: 7215
زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار وحید مجید در اختتامیه جشنواره کودکان سایبر در ساری گفت: با افزایش دانش سایبری کودکان، والدین به دنبال کاهش شکاف دیجیتالی هستند.

سرتیب دوم مجید به نقش کلیدی خانواده‌ها در آموزش کودکان اشاره کرد و ادامه داد: باید نحوه فرزند پروری سایبری در خانواده‌ها شکل گیرد و تنها راه حل این مشکل افزایش دانش سایبری خانواده‌ها و همراهی با فرزندانشان در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه اعتیاد اینترنتی وگمنامی هویت علت اصلی شکل گیری جرایم سایبری در کشور بود گفت: حراست از کودکان در برابر جرایم سایبری هدف اصلی پویش کودکان سایبری است.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: این پویش با هدف ارتقا آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری، در استان برگزار شد.

سرهنگ خورشاد با بیان اینکه به این پویش ۳۰۰ اثر ارسال شده است افزود: در این جشنواره از برگزیدگان ۱۰ اثر منتخب قدردانی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *