امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه همدان:

در فعالیت سیاسی نیازمند توجه به اخلاق سیاسی هستیم

همدان – ابتکارآنلاین: امام جمعه همدان گفت: رایزنی‌ها و شراکت راهبردی دولت در حوزه سیاسی و اقتصادی با کشوری مانند چین اقدامی بزرگ است اما ضرورت دارد مردم نقش و فایده تفاهم‌نامه‌های توسعه میان دو کشور را در زندگی روزمره خود به طور جدی احساس کنند.
کد خبر: 7286
زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ بعد از ظهر -
118 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی جمعه ۲۸ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با اشاره به این‌که یکی از فلسفه‌های مبعث پیامبر رشد جامعه است، گفت: رشد در جامعه ضرورت اصلاح‌پذیری ساختارها، سیاست و سیاسیون را دارد.

وی  با بیان اینکه تشیع یک مکتب سیاسی است که اعتقاد دارد مسئولان که یک مرجع در جامعه هستند می‌بایست اصلاح شوند، تصریح کرد: در فعالیت سیاسی نیازمند توجه به اخلاق سیاسی هستیم.

امام جمعه همدان گفت: باید مراقب عقده‌گشایی‌ها و جناح‌بازی‌ها باشیم و برخی افراد تا جناح مخالف خود را می‌بینند شروع می‌کنند به تخریب کردن و چشمانشان در مقابل نقاط ضعف جناح یکسان خودشان بسته است و این موضوع در میان تمام جناح‌های سیاسی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تکریم و تجلیل از راهپیمایی مردم همدان در روز پرشکوه ۲۲ بهمن، مطرح کرد: افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در همدان طی این روز مبارک راهپیمایی کردند و حضور مردم نشان داد تصویرسازی رسانه‌های دشمن از مردم ما دروغ و کذب کامل است.

وی ادامه داد: البته این راهپیمایی به این معنا نیست که مردم ما گله‌مند نیستند اتفاقاً تمامی انقلابیون با تشخیص نقاط ضعف جامعه از بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور گله‌مند هستند.

شعبانی‌موثقی  با بیان اینکه طرفداری از انقلاب و حضور مردم در صحنه‌ها برای اسلام و تحقق آموزه‌های الهی است، اضافه کرد: سیاست خارجه دولت و برنامه‌های رئیس جمهور جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: رایزنی‌های دولت محترم و شراکت راهبردی در حوزه سیاسی و اقتصادی با کشوری هم‌چون چین اقدامی بزرگ است اما مهم این است مردم نقش این سندها و تفاهم‌نامه‌های توسعه میان دو کشور را در زندگی روزمره خود احساس کنند و فایده داشته باشد.

امام جمعه همدان بیان کرد: مسئله ترافیک در همدان مشکلات زیادی ایجاد کرده و امیدواریم با توجه استاندار این معضل حل شود.

شعبانی‌موثقی در پایان گفت: هفته قرآن با جشنواره‌های باشکوه برگزار خواهد شد و امیدواریم مردم از برکات این هفته مبارک برخوردار شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *