امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پاکدشت برگزار شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت : تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، باید با عزم جدی مردم و مسئولین همراه باشد و در این بین تولید كنندگان و سرمایه گذاران نقش مهمی بر عهده دارند.
کد خبر: 7354
زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ بعد از ظهر -
122 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و با حضور ارجستانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ،مونسان بخشدار شریف آباد، شکری رئیس اداره صمت، صادقی رئیس اداره گاز، طایفه خانی رئیس اداره آبفا ،اعضای ستاد تسهیل و مدیران صنایع به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی آرتا پارس ،حدید مبتکران ،الماس آیلین، طهرانی ،امرسان و دیگر واحدها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این جلسه گفت : تحقق منویات مقام معظم رهبری باید با عزم جدی مردم و مسئولین همراه باشد و در این بین تولید کنندگان و سرمایه گذاران نقش مهمی بر عهده دارند.

اردستانی تصریح کرد: شهرستان پاکدشت از نظر برخورداری از تسهیلات زیر بنایی، موقعیت ویژه جغرافیایی و جایگاه ممتاز اقتصادی و تجاری یکی از مهمترین شهرستان های استان تهران برای سرمایه گذاری می باشد که باید زمینه جذب سرمایه گذاران را در آن فراهم نمود.

وی تاکید کرد: مسئولان نباید تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در پیچ و خم دست و پا گیر اداری معطل کنند بلکه با سرکشی به واحدها، از نزدیک و در محل، مسائل را پیگیری و در صدد رفع آن بر آیند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *