امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل امداد فارس اعلام کرد:

حمایت نیکوکاران از ۳۰ هزار فرزند معنوی در فارس

فارس – ابتکارآنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در این استان، نیکوکاران از ۳۰ هزار فرزند معنوی در قالب طرح‌های ایتام و محسنین، حمایت می‌کنند.
کد خبر: 7391
زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
82 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مرتضی موصلی با بیان اینکه در حوزه اداره اکرام این نهاد و با همراهی و همدلی خیرین شاهد اتفاقات خوبی هستیم، افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از اقدامات اثرگذاریست که نیکوکاران با همراهی و استقبال خوبشان در آن مشارکت دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، موصلی ادامه داد: خیرین در این طرح می‌توانند با میزان و زمان انتخابی خودشان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کنند.

او گفت: یکی از حامیان برجسته کشوری که حامی ۸۰۰ فرزند است؛ هفته گذشته با ۲۰۰ نفر از فرزندان معنوی خود دیدار داشت که در همین جلسه ۳۸۰۰ فرزند جدید را تحت حمایت خود قرار داد و با اهداء کارت هدیه به آنان، بورسیه تحصیلی فرزندان نخبه را نیز بر عهده گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اضافه کرد: این خیر و حامی علاوه بر واریز ماهیانه در امورات دیگری همچون نذورات قربانی، جهیزیه، مسکن و … نیز فرزندان خود را همراهی می‌کند.

موصلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان فارس ۱۲۹ هزار حامی، حمایت از ۳۰ هزار فرزند معنوی خود را بر عهده دارند که در طول یازده ماه گذشته بالغ بر ۱۶۳میلیارد تومان مساعدت از این طریق و با نیت رسیدگی به این فرزندان جمع آوری شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *