امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳

احکام شهرداران مدارس شمال تهران تنفیذ شد

شمیرانات – ابتکارآنلاین: بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه در شمال تهران برگزار و احکام شهرداران با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه یک به آنها تنفیذ شد.
کد خبر: 7493
زمان انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید مهدی صباغ شهردار این منطقه روز پنجشنبه در این مراسم گفت: نگاه ما به مدرسه علاوه بر آموزش مباحث علمی و فرهنگی، کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه های شهروندی است و شهرداران مدارس باید با بتوانند با رفتار مناسب و مسئولیت پذیری در مدارس در تصمیمات شهر تاثیر گذار باشند.

وی افزود: طرح شهردار مدرسه از طرح های مشارکتی شهرداری تهران است که زمینه آموزش مسؤلیت اجتماعی را در بین دانش آموزان فراهم می کند و مخاطبان این طرح دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم سطح منطقه هستند که ضمن انجام فرآیندهای آموزشی، در حوزه مشارکت های اجتماعی نیز نقش ایفا می کنند.

صباغ ادامه داد: در این مراسم احکام شهرداران ۲۴ مدرسه در منطقه یک به آنها تنفیذ شد و برنامه های نمایشی در قالب انتخابات شهردار مدرسه و فعالیتهای کاری شهرداران و معاونین آنها، به نمایش در آمد.

سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران نیز هدف از برگزاری این مراسم را مشارکت مستقیم منطقه در برگزاری آیین تنفیذ به منظور اجرای برنامه های خلاقانه، حضور شهردار منطقه به منظور حمایت و پشتیبانی از اجرای بهینه طرح در منطقه، انتقال مفاهیم و محتوای برنامه به مدارس مجری به منظور سنجش بازخورد آن، مشارکت معاونین شهردار مدرسه با هدف ایجاد انگیزه در امور داوطلبانه و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی در سطح مدارس دانست.

این برنامه در قالب جشن برگزار شد و مرام نامه شهرداران مدارس توسط شهردار منتخب قرائت و احکام ایشان و معاونین شش گانه توسط شهردار منطقه اهدا شد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *