امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

پیاده روی روز نیمه شعبان به سوی جمکران یک حرکت ملی و فراملی است

ورامین – ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پیاده روی روز نیمه شعبان به سوی جمکران یک حرکت ملی و فراملی است.
کد خبر: 7544
زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ قبل از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار  ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در نشست مسئولان ورامین و جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان گفت: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی عاشقانه به برپایی جشن‌های نیمه شعبان همت می‌گمارند و باید این مهم به صورت کاملاً مردمی انجام شود.

رئیس ستاد هماهنگی جشن‌های مردمی نیمه شعبان استان تهران افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید از جشن‌های مردمی پشتیبانی کنند و مردم با عشق و ارادت به پیشگاه امام عصر (عج) به خوبی انجام وظیفه خواهند کرد.

محمودی خاطر نشان ساخت: برگزاری مراسم جشن با محوریت مساجد، تکایا و هیئات مذهبی، اجرای برنامه در مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط اصناف و اقشار مختلف، فضاسازی شهری، نور افشانی، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مساجد و حتی خانوادگی در منازل، قرائت سراسری دعای فرج و مسابقات و برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که انجام خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: یکی از محوری ترین برنامه‌های ملی و فراملی پیاده روی میلیونی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سوی مسجد مقدس جمکران است، که در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۰ صبح برگزار و سپس اجتماع عظیم مردم در ساعت ۱۶ در مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود، این پیاده روی روز نیمه شعبان به سوی جمکران یک حرکت ملی و فراملی است.

وی از مردم عزیز و منتظران ظهور خواست به صورت خانوادگی همانند اربعین در این مانور و همایش عظیم دلدادگان ظهور شرکت کنند.

محمودی اظهار امیدواری مردم دشت ورامین که افتخار همجواری قم را دارند از این فیض بزرگ برخوردار باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *