امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رکورد تماس جانبازان با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران زده شد

ری – ابتکارآنلاین: سرپرست اداره کل ایثارگران شهرداری تهران اعلام کرد: فقط در یک روز اعلامی برای پاسخگویی به مشکلات جانبازان و ایثارگران، ۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ داشتیم که در نوع خود یک رکورد است.
کد خبر: 7602
زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – غلامعباس کیانی روز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز جانباز در مرکز همایش های شهید آوینی فرهنگسرای بهمن گفت: در دوره جدید مدیریت شهری تهران سعی بر حل مشکلات ایثارگران و جانبازان داریم و پس از این تماس ها تمام مشکلات دسته بندی شد و در حد توان آنها را حل می کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما برای تعامل دو سویه با ایثارگران و جانبازان خواهد بود؛ شهردار تهران هم تاکید موکد برای رفع این مشکلات داشته و دارد.

به گفته کیانی، اداره کل ایثارگران شهرداری تهران در دوره ای زیر مجموعه اداره کل رفاه رفت اما با آمدن مدیریت شهری ششم و انتخاب شهرداری از جنس ایثارگران، این اداره کل دوباره مستقل شد و حتی زیر مجموعه دفتر شهردار تهران قرار گرفت که البته این موضوع هم با مساعدت و کمک اعضای شورای شهر انجام شد.

این مسئول ادامه داد: در این دوره کارگروهی از جانبازان و ایثارگران به منظور رفع مشکلات این عزیزان ایجاد شده و نظارت ستادی برای این موضوع را شروع کردیم.

کیانی یادآور شد: نخستین نظارت ستادی برای این موضوع در دهه فجر در یکی از مناطق رخ داد و به همراه شهردار منطقه جلسه ای با کارمندان ایثارگر و جانباز داشتیم وموارد مطرح و شهردار دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

تبدیل وضعیت استخدامی کمی زمان بر است

سرپرست اداره کل ایثارگران شهرداری تهران در مورد تبدیل وضعیت استخدامی هم گفت: این مورد در حال انجام اما کمی زمان بر است و باید روال اداری خود را طی کند.

وی این را هم گفت که سعی می کنیم در بحث مسکن ایثارگران و جانبازان شهرداری تهران جدا از کارکنان دیگر برنامه ریزی و انجام وظیفه کنیم.

کیانی خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران، فرشتگان الهی در لباس انسان هستند که فقط بخاطر خدا و ائمه حرکت کردند و تمام وجود خود را برای پاسداشت کشور، ارتقای مردم و رضای خدا گذاشتند.

این مسئول یادآور شد: جانبازی را دیده ایم که حتی پنج عضو نداشت اما همسر وی به تعبیر رهبر انقلاب مردانه ایستاده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *