امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه فرماندار اسلامشهر از شهردار چهاردانگه پس از ۱۸ ماه

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: بالاخره پس از ۱۸ ماه شورای اسلامی شهر چهاردانگه، شهردارش را انتخاب کرد؛ حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر هم طی دیداری با اعضای شورا و شهردار جدید بر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.
کد خبر: 7671
زمان انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – چهاردانگه نام شهری کوچک ولی مهم در شهرستان اسلامشهر واقع در جنوب غربی تهران است که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۵۶ هزار نفر جمعیت دارد.

سال پیش و با روی کار آمدن شورای اسلامی ششم، شهردار قبلی عزل شد اما تاکید اعضای شورا بر انتخاب یک گزینه و رد صلاحیت وی از طرف فرمانداری اسلامشهر و استانداری تهران موجب شد که شهرداری چهاردانگه مدتی با سرپرست که عملا قدرت اجرایی شهردار را ندارد، اداره شود.

در نهایت چندی پیش بالاخره اعضای شورای اسلامی شهر، حسین واژیر را به عنوان شهردار چهاردانگه انتخاب کردند و فرمانداری اسلامشهر هم برای تسریع در صدور حکم برای وی پیگیری های لازم را انجام داد.

پس از آن، فرماندار اسلامشهر به جد پیگیر مطالبات مردم شده و در آخرین تحول هم جلسه ای با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جدید چهاردانگه برگزار کرد.

حبیبی در این دیدار خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر چهاردانگه گفت: اولویت های مورد نظر مردم چهاردانگه را مشخص و رسیدگی به آنها را محور کارهای شهرداری قرار دهید.

در این دیدار که علی نعمتی بخشدار چهاردانگه نیز حضور داشت، فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه پیگیری های لازم صورت گرفت تا حکم شهردار جدید چهاردانگه در کمتر زمان ممکن صادر شود، خاطرنشان کرد: بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه در ۱۸ماه گذشته باعث انباشت مطالبات مردم چهاردانگه شده است.

وی بر ضرورت همدلی و انسجام اعضای شورای اسلامی و شهردار چهاردانگه برای خدمت به مردم این منطقه تاکید کرد و افزود: سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی احداث ایستگاه متروی چهاردانگه و جبران عقب ماندگی ها در این زمینه و برنامه ریزی برای کاهش ترافیک چهاردانگه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام چهاردانگه نیز تاکید کرد و ادامه داد: استخر و سینمای چهاردانگه با ۷۵ و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف رها شده که پذیرفتنی نیست.

این مسئول با بیان اینکه در تمامی بازدیدها و جلساتی که با حضور وزرا و مدیران ملی در شهرستان برگزار شده مسائل و مشکلات چهاردانگه نیز مطرح و مورد پیگیری قرار می گیرد، گفت: با همت مدیران و کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر، مردم چهاردانگه باید در کوتاه مدت آثار مثبت تثبیت ایجاد شده در مدیریت شهری را ببینند.

حبیبی همچنین بر پیشگیری و مقابله جدی شهرداری چهاردانگه با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

در این دیدار حسین واژیر شهردار چهاردانگه گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری و طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی شده برای چهاردانگه ارائه داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *