امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
با حضور استاندار اصفهان؛

آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر بهارستان بررسی شد

اصفهان – ابتکارآنلاین: استاندار اصفهان آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن را در شهر بهارستان بررسی کرد.
کد خبر: 7752
زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر-  سید رضا مرتضوی صبح پنجشنبه در نود و دومین جلسه شورای مسکن استان اصفهان که در بهارستان تشکیل شد، اظهار داشت: جلسه مجزایی با حضور اداره کل راه و شهرسازی، دستگاه‌های خدمات رسان و شرکت عمران شهر بهارستان با محوریت معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.

وی ادامه داد: در این نشست ضمن بررسی طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر بهارستان، پیشنهادهایی که برای تسهیل احداث تأسیسات زیربنایی می‌توان ارائه داد مشخص شود تا با هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی و نیرو برگزار و پیشنهادات ارائه و برای رفع مشکلات تصمیم‌گیری شود.

استاندار اصفهان در خصوص تأمین اراضی مورد نیاز در شهر بهارستان، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان، زمین‌هایی که می‌توانند در این خصوص مورد استفاده قرار بگیرند را بررسی و نتایج را در جلسه آینده شورای مسکن مطرح کند.

مرتضوی در خصوص واگذاری مسکن به متقاضیان، عنوان کرد: در این رابطه تمامی موارد به صورت دقیق بررسی شود و در صورت لزوم دستورالعملی مشخص تنظیم شود.

وی افزود: در این راستا جلسه سه جانبه ای میان اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و دفترفنی استانداری برگزار و بایستی ضمن بررسی موضوعات مختلف به این جمع بندی برسیم که دستورالعمل تنظیم شده در نظر گرفته یا شرایط فعلی دنبال شود.

گفتنی است در این نشست گزارش مقایسه وضعیت اراضی و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان، بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آخرین وضعیت این طرح در شهر بهارستان ارائه شد و موارد جاری مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

زمانبندی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت احداث تأسیسات زیر بنایی یکی از موضوعات طرح شده در این نشست بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *