امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار سمنان:

طرح نوروزی آغاز شد

سمنان- ابتکارآنلاین: استاندار سمنان از آغاز طرح نوروزی میزبانی مسافران در استان خبر داد و گفت: اسکان مسافران نوروزی و همچنین مباحث مرتبط با گردشگری و تامین نیازهای زائران رضوی در این طرح دیده شده است.
کد خبر: 7744
زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ قبل از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل ازمهر – سید محمدرضا هاشمی از آغاز طرح نوروزی استقبال از مسافران در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: امسال به واسطه اینکه ماه رمضان از پنجم فروردین ماه آغاز می‌شود، قدری زودتر طرح استقبال نوروزی در استان سمنان آغاز و دستگاه‌های مرتبط، در آماده بارش کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه همکاری آستان قدس رضوی ۱۴ موکب در مسیر استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافران و زائران حرم رضوی تدارک دیده شده است، افزود: بازدید از مجتمع‌های بین راهی استقرار نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و همچنین تأمین سوخت مورد نیاز مسافران و … در استان مد نظر قرار گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی در شهرهای استان نیز آماده میزبانی از زائران رضوی و مسافران نوروزی است، ابراز کرد: ۴۵ روستای استان هم که در مسیر کریدور اصلی تهران – مشهد قرار دارند با تابلوهایی نقاط زیبا و گردشگری خود را معرفی می‌کنند تا مسافران بتوانند از آنها استفاده کنند.

هاشمی با بیان اینکه افزایش ماندگاری مسافران به جهت استفاده از ظرفیت‌های استان و اشتغال و هم برای کاهش خستگی و در نتیجه تصادفات جاده‌ای دو موضوع مهمی است که مد نظر قرار دارد، بیان کرد: تمام کشیک‌های نانوایی‌ها و مکانیکی‌ها و … نیز از سوی اصناف هر شهرستان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی داخل شهرهای استان سمنان تا پایان تعطیلات برای سهولت در تردد مسافران از دهم اسفند ممنوع شده است، افزود: تابلوهای راهنمای گردشگری نیز در شهرهای استان نصب خواهد شد همچنین به بانک‌ها نیز تاکید شده تا حتماً شیفت‌های خود را اطلاع رسانی کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *