امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه رباط کریم:

تصمیم‌گیران ظرفیت نهفته جوانان را به صحنه بیاورند

رباط کریم – ابتکارآنلاین: امام جمعه رباط کریم گفت: نهادهای تصمیم‌گیر با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای قوی آنها ظرفیت نهفته جوانان را به صحنه بیاورند و در اداره کشور به کار گیرند.
کد خبر: 7787
زمان انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رباط کریم با بیان اینکه جوانان را باید باور کنیم، اظهار داشت: جوانان از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

وی با اشاره به نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات با اشراف خوبی که بر حرکات دشمنان دارد در عرصه پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی موفق بوده است.

خطیب جمعه رباط کریم تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: منتظران ظهور باید زمینه ظهور حضرت را با تهذیب نفس فراهم کنند.

ترابی افزود: امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهمتری در زندگی بشر ایفا می کنند و کاشت درختان و حفظ باغ و جنگل ها و توسعه فضای سبز راه حل مناسبی برای مبارزه با آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی است.

وی یادآور شد: کمیته امداد حضرت امام راحل در ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف خود، گام های مؤثری برداشته و موفقیت‌های خوبی داشته است و در آستانه عید باستانی نوروز مردم نوع دوست کشورمان همانند گذشته به یاری محرومان و نیازمندان می شتابند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *