امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت بیرجند:

نباید بگذاریم دشمن با فرهنگ پوچ خود را فرزندانمان را فریب دهد

خراسان جنوبی – ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز بزرگترین خدمت به مردم جمهوری اسلامی ایران این است که معارف اسلام را بیش از گذشته در جامعه تبیین و پیاده‌سازی کنیم.
کد خبر: 7791
زمان انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
300 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت‌الاسلام محمد مختاری، امروز ۱۲ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: هر امری غیر از خداوند پوچ و باطل بوده و نباید به آن اعتماد و تکیه کرد و هر نعمتی غیر از نعمت دین و توحید، زائل‌شدنی و از بین رفتنی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اگر معارف اسلام به درستی درک شود سعادت و آرامش زندگی را برای افراد به دنبال دارد، تصریح کرد: معارف قرآن تنها راه تأمین نیازهای زندگی فرد و جامعه است؛ در غیر این صورت زندگی‌ها دچار فقر فرهنگی، معنوی و نفسانی شده و بدترین فقر همین فقر فرهنگی است.

مختاری با تاکید بر آشنایی هر چه بیشتر جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با معارف قرآن و اسلام، اظهار کرد: نباید بگذاریم دشمن با فرهنگ پوچ خود را فرزندانمان را فریب دهد و باید فرزندانمان را در برابر فرهنگ منحط و پوچ غرب بیمه و واکسینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بشری تشنه معارف قرآن و اهل بیت(ع) است تا از جنگ و درگیری و ابتذال در بخش‌های مختلف دست بردارد، خاطرنشان کرد: علت اصلی قتل و کشتار و ظلم در سطح جهان دوری از فرهنگ اهل بیت(ع) است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه فرهنگ مهدویت یکی از بخش‌های برجسته فرهنگ اسلامی است که انسان را سرشار از امید می‌کند، تصریح کرد: فرهنگ توحید و مهدویت به این معناست که آرامش و امید و خدا را شاکریم که کشور ما سرشار از منابع غنی و استعدادهای انسانی است.

وی با بیان اینکه با وجود فتنه‌ها، دولت انقلابی با قاطعیت به راه خود ادامه خواهد داد و گره‌ها را یکی پس از دیگری باز خواهد کرد، بیان کرد: امروز نیاز بسیار به بصیرت و صبر برای ادامه مسیر انقلاب داریم تا این کشور از این گردنه سخت دشمنی‌ها به سلامتی عبور کرده و برکات خداوند در پرتو صبر نمایان خواهد شد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *