امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اسلامشهر:

روزهای پایانی سال نباید کمبودی در بازار داشته باشیم

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر گفت: باید پیش بینی های لازم انجام شود تا در ۱۰ روز پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان کمبودی در بازار نداشته باشیم.
کد خبر: 7821
زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط ادارات ذیربط در روزهای پایانی سال و ایام منتهی به ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بازدیدهای سرزده و حضور میدانی مدیران دستگاه هایی که وظیفه تامین کالاها و مایحتاج مردم و نظارت بر قیمت ها را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: حضور میدانی مدیران در بازار برای افرادی که کارشان را به درستی انجام می دهند، دلگرم کننده و برای متخلفان ناخوشایند است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران در ادامه جنگ ترکیبی خود با ایجاد التهاب در بازار و نوسان در نرخ ارز معشیت مردم را هدف گرفته اند، تشدید نظارت بر قیمت کالاها با محوریت تعزیرات حکومتی شهرستان را خواستار شد.

با گران فروشی و احتکار برخورد می کنیم

وی تاکید کرد: با هرگونه گران فروشی و احتکار بدون مماشات برخورد کنید.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر به توزیع بیش از ۱۵۰ تُن برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی اشاره کرد و گفت: پیگیری ها در حال انجام است تا توزیع کالاهای اساسی و میوه با نرخ مصوب دولتی در روزهای پایانی سال در شهرستان انجام شود.

حبیبی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان بر اساس ابلاغیه های استانداری تهران در روزهای آتی خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر قیمت و کیفیت کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود و همچنین واگذاری غرفه ها به تولیدکنندگان و فعالان صنفی بومی اسلامشهر از جمله مواردی است که باید مورد توجه برگزار کنندگان نمایشگاه قرار گیرد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *