امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هفت رشته شغلی برای زندانیان در ایلام ایجاد شد

ایلام – ابتکارآنلاین: مدیرکل زندان‌های ایلام با اشاره به اینکه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ در زندان مرکزی گواهی مهارت صادر می‌شود، گفت: هم‌اکنون هفت رشته شغلی برای زندانیان در ایلام ایجاد شده است.
کد خبر: 7812
زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ بعد از ظهر -
71 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مجید احسانی روز شنبه در کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار داشت: زندانیان استان در هفت رشته شغلی در حال کسب درآمد برای خود و حمایت از خانواده‌هایشان هستند.

وی افزود: هم‌اکنون برای حدود ۳۳ درصد از زندانیان در این استان شغل ایجاد شده است.

مدیرکل زندان‌های ایلام یادآور شد: ۱۱ تفاهمنامه همکاری با نهادهای مرتبط به منظور ایجاد شغل برای زندانیان منعقد شده که نتایج قابل قبولی را به دنبال داشته است.

احسانی با اشاره به اینکه اولین مرکز فنی و حرفه‌ای در زندان مرکزی ایلام در سطح زندان‌های کشور شروع به فعالیت کرده است، تاکید کرد: طی سال جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ گواهی مهارت برای زندانیان صادر شده است و ۴۰ درصد از آنان تحت تعلیم و یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز از اقدامات زندان‌های استان در راستای توسعه اشتغال زندانیان قدردانی کرد و گفت: زمینه ایجاد شغل برای تعداد قابل توجهی از زندانیان فراهم شده است و زندانیان در داخل و خارج از زندان در حال فعالیت هستند.

امین دوست‌محمدی بر اقناع‌سازی اجتماعی در حوزه اشتغال و اثربخشی فعالیت‌هایی که در این مسیر انجام می‌شود، تاکید کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *