امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
استاندار کرمان:

کارمندان ادارات باید ۱۰ سال در محل استخدامی خدمت کنند

کرمان – ابتکارآنلاین: استاندار کرمان با بیان اینکه تامین پست های خالی ضروری در شهرستان ها باید توسط فرمانداران پیگیری شود گفت: شرط ۱۰ سال فعالیت حین استخدام برای محل اشتغال آنان لحاظ می‌شود.
کد خبر: 7825
زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
274 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محمدمهدی فداکار عصر شنبه در نشست شورای راهبری استان کرمان افزود: اکنون مشکل کمبود نیرو برای فرمانداری‌های استان کرمان هم بوجود آمده است.

وی اظهار داشت: براین اساس نیروهای دستگاه های اجرایی تا ۱۰ سال نمی توانند به جای دیگر منتقل و یا مامور شوند و در صورت اجرا نشدن این مصوبه از سوی نیروها، مجوز استخدامی آنان باطل می شود.

استاندار کرمان گفت: دستگاه ها باید در خصوص اصلاح فرایندهای اداری و رفع گرفتاری مردم اقدام کنند تا بهره وری اتفاق بیفتد و کاری کنید سنگی از پیش پای مردم برداشته شود.

نارضایتی مردم از حذف ادارات راه و شهرسازی ۴ شهرستان

رضا حافظی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان هم در این نشست گفت: این ادارات را در برخی شهرستان ها از دست دادیم زیرا مدیران برخی ادارات شهرستانی با کارشناس اداره می شوند.

وی عنوان کرد: ادارات راه و شهرسازی انار، ریگان، رابر و ارزوییه با توجه به بعد مسافتی با شهرستان های دیگر استان از چارت سازمانی حذف شده و به صورت سوری اداره می شوند.

حافظی با بیان اینکه این امر رفت و آمد و نارضایتی های مردم را افزایش داده است تاکید کرد: ضمن اینکه قابلیت تفویض اختیارات به ادارات این شهرستان ها دیگر وجود ندارد.

مهدی احمدی‌نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست گفت: شهرستان های رابر و ارزوییه تعداد بسیار زیاد نیروهای استخدامی دارند که هرروز با نامه نگاری در حال جابجایی هستند.

در این نشست همچنین اعلام شد که بیش از ۵۰ درصد پست های سازمانی ۱۴ شهرستان استان کرمان بدون متصدی مانده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *