امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جهادی فضای سبز؛ کاشت درخت در معبرهای شمیرانات

شمیرانات – ابتکارآنلاین: طرح جهادی فضای سبز در شمال تهران (شمیرانات) اجرا و طی آن بیش از ۳۵۰ اصله درخت در محورها و معابر شمال تهران کاشته و چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع کندوکوب شد.
کد خبر: 7815
زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه سال نو و همچنین فرا رسیدن زمان مناسب کاشت نهال، نسبت به اجرای طرح های جهادی در این زمینه اقدام کردیم.

وی ادامه داد: طی این طرح بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع کندوکوب انجام و بیش از ۳۵۰ اصله درخت غرس شده است.

مهری در مورد موقعیت جغرافیایی غرس این درختان هم خاطرنشان کرد: این طرح جهادی در حاشیه بزرگراه های شهید بابایی و شهید صدر، خیابان شهید لواسانی و بلوار شهید اندرزگو اجرایی شد.

اصلاح هندسی رفیوژ میانی بزرگراه ارتش

همچنین در خبری دیگر از شمال تهران، عبدی رئیس اداره نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اعلام کرد: با توجه به درخواست های متعدد پلیس راهور و به منظور ایمن سازی شبکه معابر بزرگراهی، پیشگیری وکاستن از وقوع تصادفات رانندگی، رفع گره ترافیکی موجود در محل از طریق افزودن یک لاین حرکتی، عملیات اصلاح هندسی رفیوژ میانی لاین تندرو بزرگراه ارتش در مسیر شرق به غرب، مقابل دانشگاه پیام نور به متراژ تقریبی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع توسط اداره نظارت و اجرای این حوزه، آغاز شد.

برگزاری مانور زلزله در مدرسه امام حسن مجتبی (ع)

ستاد مدیریت بحران منطقه یک از برگزاری مانور زلزله با محوریت پناه گیری، تخلیه اضطراری و اسکان موقت در ساختمان مدرسه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

کیوان فاتحی منش سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه در این باره گفت: باتوجه به دستورالعمل ارسالی سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر آموزش پرسنل و دانش آموزان مدارس سطح منطقه در مواجهه با بحران های پیش بینی نشده، مانور زلزله در مدرسه دخترانه امام حسن مجتبی (ع) محله شهرک محلاتی برگزار شد.

در این مانور پس از آموزش های تئوری توسط مدرسان به پرسنل و دانش آموزان، پناه گیری، تخلیه اضطراری و اسکان موقت به صورت عملیاتی برگزار شد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *