امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
استاندار لرستان:

ایران اسلامی چشم امید مستضعفان جهان است

خرم‌آباد – ابتکارآنلاین: استاندار لرستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: انقلاب اسلامی چشم امید مستضعفان جهان است و به لطف خداوند زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌آورد.
کد خبر: 7896
زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پیام فرهاد زیویار آمده است: ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان بود در برابر همه مستکبران عالم، ملت آزاده و عزیز ایران، با تبعیت از رهبری عزیز از سلاله پاک رسول الله(ص)، پرچم آزادگی و معنویت را بر افراشته و زمینه بروز اراده الهی در زمین شدند و حکومتی تشکیل دادند که چشم امید مستضعفان جهان به آن دوخته شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: مستضعفان وارثان زمین خواهند بود وعده الهی است و این مهم با پیشوایی، حضرت بقیه الله (عج) به وقوع می پیوندد، ملت بزرگ ایران اسلامی، به واسطه لطف الهی زمینه ساز انقلاب عظیم مهدوی خواهند بود و در هنگام فرج حضرت این ایران اسلامی ست که با تمام امکانات و استعداد خود، در رکاب امام زمان(عج) برای بسط عدالت و ایجاد حکومت وعده داده شده خالصانه خواهد ایستاد.

زیویار عنوان کرد: نیمه شعبان، سند بالندگی و زندگی معنوی و امید برای ملت های در یوغ است و جمهوری اسلامی با عبور از تنگناها و مزاحمت‌هایی که ایادی طاغوت جهانی برایش پیش می آورند، زمینه ظهور را به اراده‌ الهی فراهم می آورد.

وی اضافه کرد: نیمه شعبان این سالروز ولادت «ولی الله اعظم »حضرت مهدی موعود را به هم استانی های خود این بی ریاترین شیعیان و ملت ایران و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *