امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوری:

کسب علم در کنار سلامت جسمانی ثمره اجرای طرح شهید سلیمانی است

ری – ابتکارآنلاین: وزیر آموزش و پرورش با حضور در یک مدرسه دخترانه گفت: کسب علم در کنار ورزش، حفظ سلامت جسمانی و برقراری عدالت آموزشی سه ویژگی برتر طرح شهید حاج قاسم‌ سلیمانی است.
کد خبر: 7877
زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ قبل از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – یوسف نوری روز سه شنبه در آیین افتتاحیه ۵۵۰ پروژه از مرحله دوم طرح شهید سردار سلیمانی در دبیرستان حضرت معصومه(س) شهرری افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز امام زمان (عج) بود و به اجرای این طرح برکت داد و با کمک مدیران کل استان ها کار پیش رفت و طرح اجرا شد.

وی یادآورشد: برای حکمرانی حضرت مهدی(عج) ویژگی هایی را ذکر می کنند که ویژگی اول علم و دوم امنیت است که بخشی از آن بر می گردد به اینکه انسان باید آماده باشد و سلامت جسمانی داشته باشد تا امنیت فراهم شود و اصل سوم عدالت است.

نوری اظهارداشت: برای دستیابی به عدالت در این طرح امکان دسترسی همه دانش آموزان به فضاهای ورزشی فراهم شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح، یک هزار و ۲۰۰ زیر طرح اجرا شد که با مشارکت جمعی در کمتر از یک سال به نتیجه رسید و برای همه دانش آموزان به ویژه دختران فضای مناسبی را فراهم ساخت.

نوری ادامه داد: دولت نیز به طرح های ورزشی در کنار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه جدی دارد و در همه سفرهای استانی نیز آن را مد نظر قرار می دهد.

طرح شهید سلیمانی برنامه طراحی، بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با اولویت مناطق محروم است.

۵۲۴ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۱۲ سالن ورزشی سقف بلند ۴۶ زمین ساحلی و ۴۳۵ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله نخست اجرای این طرح به بهره برداری رسید.

۳۸۱ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۵۰ زمین ساحلی، ۲۳ سالن ورزشی سقف بلند و ۹۶ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله دوم این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت بر خط در سراسر کشور افتتاح شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *