امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدارمدیریت بحران نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها دراستان تهران

ری – ابتکارآنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد.
کد خبر: 7916
زمان انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ بعد از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین   – حامد یزدی مهر اظهار داشت : توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان تهران این است که از رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: با توجه به هشدار صادر شده مدیریت بحران همچنان در آماده باش کامل است.

انجام مطالعات و تحقیقات به منظور بهره گیری از اصول و دستاوردهای علمی تخصصی و تجربی و انتقال روشهای پیشرفته مدیریت بحران به نظام قانونگذاری برنامه ریزی و اجرایی کشور .

انجام برنامه های ملی و منطقه ای و سرمایه گذاری لازم در مراحل مختلف مدیریت بحران با الویت پیش گیری و کاهش آثار بلایای طبیعی . سازماندهی ، هماهنگی و به کارگیری کلیه دستگاههای اجرایی دولتی وغیر دولتی ، تحت برنامه ریزی و مدیریت منسجم و تعیین شرح وظایف تفضیلی آنها در بحرانها . جلب مشارکت و همکاریهای مردمی از طریق آموزش عمومی ،‌ ایجاد آمادگی ، هدایت کمکهای مردمی به نحو مطلوب و توزیع آنها بین آسیب دیدگان سازماندهی وآموزش نیروهای داوطلب در شبک مدیریت بحران . استفاده صحیص و بهینه از کلیه امکانات دولتی و غیر دولتی به منظور ارائه حداکثر خدمات در بحرانها . پشتیبانیهای لازم قوای سه گانه ،‌ وزارتخانه ها ، نهادها و نیروهای مسلح ،‌ به ویژه نیروهای مقاومت بسیج در بالاترین سطح ممکن از وظایف مدیریت بحران است .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *