امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۵ زندانی غیرعمد پاکدشتی به‌ مناسبت عید نیمه شعبان آزاد شدند

پاکدشت – ابتکارآنلاین: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت گفت: به مناسبت نیمه شعبان به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت ۳۵ زندانی جرایم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
کد خبر: 7920
زمان انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد کردبچه اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و به همت انجمن حمایت از زندانیان و پیگیری‌ و دستورات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و در راستای اهداف تعیین شده انجمن حمایت از زندانیان بدهی ۳۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان پرداخت شد.

وی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان ۴ میلیارد ریال بود که با همت خیرین واعضای این انجمن کلیه بدهی‌های آنان پرداخت شد تا این افراد در ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت به آغوش خانواده خود باز گردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت تصریح کرد: از همه افراد توانمند و خیر درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این مشکلات به جرم تبدیل شوند.

کردبچه گفت: وی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان، ارگانی دولتی نیست و تمامی هزینه‌های حمایت از زندانیان از طریق خیرّین نیک اندیش تأمین می‌شود و در حوزه آزادی زندانیان نیز خیرین نفش به سزایی داشته و باعث می‌شوند تا با حضور سرپرست خانواده، از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: به منظور حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در این شهرستان، بیش از ۴۰۰ پرونده تشکیل شده تا ارائه پشتیبانی و کمک‌های مالی با برنامه‌ریزی مناسب‌تری همراه شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *