امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزیر راه و شهرسازی:

تعدادی زیادی از واحدهای مسکن مهر نیمه‌تمام است

کرج – ابتکارآنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی مهر در کشور نیمه تمام مانده است.
کد خبر: 7951
زمان انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ بعد از ظهر -
55 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- مهرداد بذرپاش صبح پنجشنبه در آئین افتتاح ۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر در استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور نیمه‌تمام مانده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم قصد دارد تا تمامی این واحدها را تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل کرده و به متقاضیان تحویل دهد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی مهم مانند مسکن مهر تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه بخش عمرانی کشور در مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن شتاب گرفته است، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌ایم تا به انتظار چندین ساله مردم برای تحویل مسکن مهر پایان بخشیم.

بذرپاش گفت: طی هفته آینده نیز ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس استان تهران به صاحبان آن تحویل داده می‌شود تا به بخشی از تعهد خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در پرند به تازگی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل داده شده است، اظهار کرد: اکنون نیز بیش از ۲ هزار واحد مسکونی مهر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دولت قصد دارد تا طرح ساخت مسکن ویلایی در یک هزار و ۲۰۰ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت اجرایی کند.

وی تصریح کرد: در شهرهایی که بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند و همچنین شهرهای جدید هم در صورتی که زمین اینگونه مسکن ویلایی تأمین شود این پروژه اجرایی خواهد شد.

بذرپاش متذکر شد: با تلاش‌های دولت طی سه ماه گذشته ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *