امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرح کالا برگ الکترونیک در شهرستان فیروزکوه اجرایی شد

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: طرح کالا برگ الکترونیک در این شهرستان با مشارکت چند فروشگاه اجرایی شده‌است.
کد خبر: 8020
زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ بعد از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد حیدری منش گفت: با برنامه ریزی قبلی و اجرای آزمایشی این طرح در شهرستان،آمادگی لازم در فروشگاههای زنجیره ای و کسبه مرتبط با اقلام این طرح ایجاد شد و در حال حاضر این طرح در فیروزکوه اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح در شهریور ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خرید در قالب طرح کالا برگ الکترونیک که در شهریور ماه اجرا شد و هیچ وجهی از حساب یارانه سرپرست خانواده کسر نشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: کسانی که در ماه جاری از طریق کالابرگ الکترونیک خرید کنند از یارانه ماه آینده سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

حیدری منش افزود: در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای و چند فروشگاه عرضه محصولات لبنی و مواد خوراکی در سطح شهرستان آمادگی اجرای این طرح را دارند.

وی افزود: در آینده تعداد فروشگاه ها افزایش پیدا می کند و ۱۰ قلم از کالاهای مورد نیاز خانوار در قالب طرح کالابرگ الکترونیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: این طرح برای شهروندانی که یارانه بگیرند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می توانند به اداره کار، رفاه و تعاون مراجعه کنند.

حیدری منش ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که حین اجرای این طرح یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی شود و تنها به میزان برداشت یارانه ای در خریدهای طرح کالا برگ الکترونیک از شهرووندان کسر می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندانی که از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده می کنند اگر شکایتی در خصوص واحدهای صنفی، میزان پرداختها و میزان کسورات یارانه ای دارند با شماره ۱۲۴ و بازرسی اصناف شهرستان تماس بگیرند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *