امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۸۰۰ کیلو گوشت قرمز فاسد در شهرری کشف شد

ری – ابتکارآنلاین: ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی و گوساله فاسد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ری کشف شد.
کد خبر: 8024
زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در گشت مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی و دامپزشکی شهرستان ری از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر مقدار ۸۰۰کیلو گرم انواع گوشت گرم گوسفندی و گوساله فاسد کشف و ضبط شد.

براساس این گزارش، برگ گزارش بازرسی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صادر و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

گشت های مشترک بازرسی اصناف ری، اداره تعزیرات و دامپزشکی و سلامت به صورت مستمر در شهرستان ری اجرا می شود و تعداد این گشت ها با توجه به داغ شدن بازار شب عید و خرید بیشتر شده است.

شهرستان ری با برخورداری از ۴۴ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۳۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری در جنوب تهران بیش از یکهزار و ۲۰۰ انبار و سردخانه، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مجتمع تولیدی دام گستران و واحدهای تولیدی کلانی در حوزه دام و طیور را در خود جای داده است.

این شهرستان دارای پنج بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران و پنج شهر حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر، قلعه‌نو و قیامدشت است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *