امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان پاکدشتی اهدا شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان، ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان پاکدشتی اهدا شد.
کد خبر: 8096
زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
82 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این آئین که روز دوشنبه با مشارکت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برگزار شد، ۵۰۰ سری جهیزیه شامل ۳۰۰ دست لوازم خانگی شامل ۱۱ قلم کالاهای اساسی و ۲۰۰ کمک هزینه تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: پس از پایان دوران هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی با جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای دشمن مواجه شد و استکبار جهانی، تحریم‌های متعددی را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کرد تا شاید مسیر پیشرفت کشور را مسدود کند.

سردار ضیاءالدین حزنی افزود: در تمام این ایام، سپاه پاسداران با نقش آفرینی صحیح پای کار خدمت به مردم بر آمد و به دلیل آن که سپاهیان و بسیجیان از مردم و برای مردم هستند، هر جا که کشور به وجود آنان نیاز داشت، با نیت خالص وارد میدان شد و بدون چشمداشت، جامعه را از خدمات خویش بهره‌مند ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران در عرصه‌های علمی به ویژه توانمندی‌های دفاعی به چنان اقتدار و پیشرفتی دست یافته که تهدیدات دشمنان به خود آنان بازگشته و نه تنها گزینه‌های روی میز آنان بی‌اثر شده که اقتدار نظامی آنان نیز بی خاصیت شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه به عنوان نخستین گروه با همکاری گروه‌های جهادی وارد میدان شد و در شرایطی که جهان، تحت تأثیر این بیماری، با مشکلات عدیده‌ای مواجه گردیده بود، با اجرای رزمایش همدلی و مواسات، مردم را در رفع مشکلات معیشتی یاری رساند و کشور این دوران را به سلامتی سپری کرد.

حزنی با اشاره به همراهی سپاه پاسداران در رفع مشکل زوج‌های جوان نیازمند به توجه در تشکیل زندگی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، بیش از چهار هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بنیاد علوی و خیرین به زوج های جوان اهدا شده و امروز نیز ۵۰۰ سری جهیزیه به صورت کالا و نقدی با همکاری سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در پاکدشت توزیع می‌ شود.

این مسئول ادامه داد: جهیزیه‌ها شامل ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز آغاز زندگی زوج‌های جوان است که کلیه این کالاها ساخت داخل کشور است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *