امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خاموشی:

نباید دولت را حجیم کرد

ری – ابتکارآنلاین: نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:کشور ما از تک محصولی نفت خارج شده و مادامی که کشور فقط در نفت بماند آسیب پذیرتر است؛ ما آفتاب و معادن و ترانزیت داریم و دولت سیزدهم انصافا کارهای خوبی دارد انجام می دهد.
کد خبر: 8127
زمان انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی خاموشی روز سه شنبه در همایش مبلغان و سرگروه های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص در امامزاده عبدالله شهر ری با تقدیر از عملکرد دولت مردمی اظهار داشت: نباید دولت را حجیم کرد و انتظاری بیش از حد از دولت داشت؛ نباید تک مولفه ای رفتار کرد و باید الگوریتمی در این زمینه کشیده شود.

به گفته خاموشی، باید تولید را تبلیغ کنیم و از سوی دیگر قناعت را سبک زندگی قرار دهیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین گفت که در دوره کرونا بیش از هزار میلیارد تومان اعانه جمع شد و فعالیت شما کامل زیر رصد مردم است و باید از ظرفیت ها در این راه استفاده کرد. دولت نباید حجیم شود .

خاموشی همچنین به مبلغان و مدیران بقاع متبرکه کشور توصیه کرد زبان دومی را از روسی و عربی گرفته تا هوسایی یاد بگیرند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید مدیریت شود و در فتنه اخیر خیلی ها فهمیدند که بی سیم دشمن، اینستاگرام بود.

وی ادامه داد: باید فضای مجازی را مدیریت کرد؛ خیلی ها منفعتشان در باز بودن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خارجی است؛ چرا که به اهدافشان در بهم ریختگی و هرج و مرج می رسند اما در انتظام خیر.

وی تصریح کرد : پلتفرم های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود چرا که نمی توان بی سیم دشمن را باز بگذاریم تا حرکت ما را حدس بزنند . امروزه با استفاده از این پلتفرم ها و هوش مصنوعی دشمن سعی بر نفوذ دارد اما باید فرماندهی فضای مجازی باید در داخل کشور باشد.

خاموشی تاکید کرد: شرکت فیس بوک چه کسی است که ما را اداره کند؛ بسیاری از کشورها در زمینه فضای مجازی محدود عمل می کنند در بسیاری از کشور ها مردم به راحتی به اینترنت دسترسی ندارند.

وی یادآور شد: شبکه های مجازی و پلتفرهای خارجی بک آپ اطلاعات ما را دارند؛ بک آپ یعنی شناسنامه و اطلاعات ما از جمله مراکز نظامی.همایش مبلغان و سرگروه های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص در امامزاده عبدالله شهر ری در حال برگزاری است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *