امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسباب‌کشی کردستانی‌ها در تعطیلات نوروز نیازمند مجوز کلانتری است

سنندج – ابتکارآنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.
کد خبر: 8207
زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سرهنگ “امیرهوشنگ حیدریان” روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو و به منظور ارتقای امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو، از ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ باید با تاییدیه کلانتری و مراکز انتظامی محل باشد در غیر این صورت پلیس از این اقدام جلوگیری خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان بر رعایت هشدار و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

سرهنگ حیدریان با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل، فرصت را برای سارقان برای انجام اعمال مجرمانه فراهم می کند از مردم خواست در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شده و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی و صورت برداری از لوازم منزل زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *