امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت و شهرستان ری :

موسسه فرهنگی مذهبی میابی ها پرچمدار شهدا و حامی همشهریان در شهرری است

ری - ابتکارآنلاین: حسین سبحانی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت و شهرستان ری گفت: موسسه میابی ها با احداث صندوق همیاری و نیکوکاری توانسته است خدمات چشمگیری در راستای کمک به همشهریان و امورات فرهنگی و مذهبی انجام دهد.
کد خبر: 8245
زمان انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ بعد از ظهر -
70 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – موسسه فرهنگی مذهبی میابی ها روز جمعه مراسم یادبود درگذشتگان روستای میاب را برگزار کرد .

حسین سبحانی در مراسم یادواره شهدا و در گذشتگان روستای میاب که در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد اظهار داشت: این موسسه با برپایی یاد واره های شهدای میاب و تجلیل از خانواده های آنها و همچنین برگزاری جلسات مذهبی توانسته است نقش بسزایی در انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان این روستا داشته باشد.

رئیس هئت مدیریه موسسه فرهنگی مذهبی میابیها بیان کرد: این موسسه سالی دوبار در ماههای شهریور و اسفند نذورات و هدایای اعضاء را برای خدمت رسانی و اهداء به افراد کم بضاعت جمع آوری می کند و در اختیار آنها قرار می دهد تامقداری از مشکلات آنها را رفع کند.

مصطفی اسلامی مدیرعامل موسسه فرهنگی مذهبی میاب درباره هدف از تاسیس این موسسه گفت: موسسه فرهنگی مذهبی میاب در سال ۱۳۹۰ با هدف انجام کارهای فرهنگی و مذهبی و ایجاد کتابخانه با حدود دوازده هزار جلد کتاب و کارهای فرهنگی از جمله انجام مراسمات مذهبی و صندوقهای همیاری و نیکو کاری ایجاد شد.

اسلامی اظهار داشت: صندوقهای همیاری و نیکوکاری با هدف خدمت به اعضاء موسسه با جمع آوری هدایای نقدی برای زمانی که اگر کسی نیاز مالی پیدا کرد یا اتفاق ناگواری مثل درگذشت یکی از اقوام برایش پیش آمد در اختیار آنها قرار می دهد.

مدیرعامل این موسسه اهداف پیش روی اعضاء را اینگونه بازگو و بیان کرد: یکی از اهداف خوب این موسسه با وجود حدود ۱۰ هزار عضو فعال ایجاد یک صندوق قرض الحسنه است که از طرف هیئت مدیره در حال پیگیری است

اسلامی  در خصوص مشکلات این موسسه گفت: ما با وجود فعالیتهای خودمان جای ثابتی برای اجرای مراسمها نداریم و دنبال این هستیم یک زمینی را خریداری کنیم و در آن حسینیه و دفتر کارمان را ایجاد کنیم تا بتوانیم سطح خدمت رسانی به اعضاء را بالا ببریم.

موسسه فرهنگی مذهبی میابی ها روز جمعه مراسم یادبود درگذشتگان روستای میاب را برگزار کرد .

روستای میاب از توابع استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند می باشد این روستا ۲۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کرده است . ده ها جانباز و ایثار گر هم افتخار مردم این روستا ست که در خود جای داده است .

موسسه فرهنگی مذهبی میابی ها نزدیک به ۱۰ سال در شهرستان ری در حال فعالیت می‌باشد که در زمینه های فرهنگی و آموزشی در حال فعالیت می‌باشد .ایجاد صندوق همیاری , صندوق نیکو کاری جهت حمایت از افراد کم بضاعت روستا

برگزاری یادواره شهدای روستای میاب در تهران و تجلیل از خانواده های شهدا جانبازان و آزادگان عزیز برگزار کرده است .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *