امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاروان ۴۰۰ نفره راهیان نور از ورامین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

ورامین – ابتکارآنلاین: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کاروان ۴۰۰ نفره راهیان نور، روز جمعه از ورامین عازم مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.
کد خبر: 8236
زمان انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در آستانه عید نوروز و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آگاهی افراد جامعه با رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، با همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین و همکاری سپاه ناحیه ورامین کاروان ۴۰۰ نفره شامل جوانان، نوجوانان و گروه های خانوادگی از محل حسینه سیدالشهداء(ع) گلزار شهدای گمنام، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین در این مراسم گفت: اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مهترین اقدام فرهنگی برای مقابله با شبیخون دشمنان قسم خورده نظام است که ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.

حسن فرجی افزود: حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس موجب می‌شود تا افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و از خودگذشتکی رزمندگان اسلام آگاه شده و در برابر هجمه دشمنان که انان را هدف قرار داده، مصون شوند.

وی که خود از رزمندگان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو، این کاروان فرهنگی می‌تواند بار دیگر فضای شهر را آکنده از عطر شهدا کرده و یاد و خاطره شهدا را زنده تر از قبل نماید

کاروان راهیان نور ورامین در طول سه روز حضور در مناطق عملیاتی، از یادمان‌های شهدای از جمله اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *