امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توزیع ۹ سری جهیزیه و ۴۵۰۰ بسته معیشتی در ورامین

ورامین – ابتکارآنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: هفدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی و ۹ سری جهیزیه در ورامین برگزار شد.
کد خبر: 8270
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ پاسدار مهدی امینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان ورامین خبرداد و اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین در آستانه فرارسیدن سال جدید که مقارن با ماه مبارک رمضان شده است در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های کمک معیشتی شامل یک کیسه برنج به مجموع ۴۵ تن ،۲ بطری روغن به مجموع ۹ هزار بطری ،۲ بسته ماکارونی به مجموع ۹ هزار بسته، یک قوطی رب به مجموع ۴۵۰۰ قوطی و ۲ عدد مرغ به مجموع ۲۲ تن که به ارزش ریالی هر بسته حدود ۹ میلیون ریال تهیه و در میان ۴۵۰۰ خانوار کم بضاعت و کم برخوردار مردم ولایت مدار شهرستان ورامین توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین گفت: این بسته‌ها به همت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و با همکاری مساجد و امامان جماعات قبل از تحویل سال توزیع گردیده است.

امینی بیان داشت: علاوه بر ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی تعداد ۹ سری جهیزیه نیز تهیه شده که تقدیم زوج‌های جوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج پاره تن مردم است و همیشه خدمتگزار مردم بوده و هست و از مردم خواهشمندم که خدمتگزاران خود در سپاه و بسیج را از دعای خیر خود محروم نکنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *