امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار رباط کریم:

حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف از وظایف مسئولان است

رباط کریم - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: حل مشکلات مردم و شهرستان در حوزه های مختلف از جمله وظایف مسئولان است.
کد خبر: 8272
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار  ابتکارآنلاین – امید احمدی روز یکشنبه در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت و بهار دلها ماه مبارک رمضان آنها گفت: علی رغم همه مشکلات درمجموعه فرمانداریها باهمت ونگرش خوب کارکنان و مسئولان به مسائل مختلف تحولات بهتری در شهرستان صورت گرفته است .

وی افزود : موضوعات باید بصورت لحظه ای پیگیری شود وبا توجه به اینکه با کمبود نیرو مواجه هستیم با تربیت نیروی کارشناس در حوزهای مختلف نگذاریم در آینده آن مجموعه با مشکلاتی روبه روشود.

احمدی بیان کرد: باید تلاش کنیم درکنار یکدیگر و در فضایی صمیمی برای شهرستان، اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم و با انرژی مضاعف نسبت به حل موضوعات و مسائل و رفع کمبودهای پیرامونی این مجموعه قدم برداریم .

وی ادامه داد: در جهت موفقیت وتوسعه روز افزون شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و هدف باید در بین مردم بودن و خدمت باشد.

احمدی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در سال آینده تاکید کرد و افزود: ارتقای کیفیت برگزاری انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از اولویت‌های ما برای سال آینده توانمند سازی و تجهیز کارکنان فرمانداری از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و تسلط آنان نسبت به مسائل پیرامون انتخابات است.

فرماندار رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد:حل مشکلات مردم و شهرستان در حوزه های مختلف از جمله وظایف کارکنان فرمانداری است و مجموعه فرمانداری با همکاری و همفکری و اولویت بندی وظایف و امورات محوله در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان جلو برویم .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *