امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۰ پایگاه خدمات نوروزی هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد

یاسوج – ابتکارآنلاین: ۱۰ طرح و پایگاه راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه راه اندازی شد.
کد خبر: 8274
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – این پایگاه ها به صورت ثابت و موقت پذیرای مسافران نوروزی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم راه اندازی این پایگاه ها گفت: از این تعداد هشت پایگاه به صورت ثابت در ورودی شهرها خدمات مختلفی شامل اتاق دوستدار کودک، نمازخانه و غرفه پاسخ‌گویی به مسائل شرعی ارائه می دهند.

سید جواد هاشمی‌مهر افزود: در هریک از پایگاه های مذکور پنج نفر به عنوان راهنمای مسافران نوروزی فعال هستند.

وی ابراز کرد: امسال همچنین در پست های نوروزی هلال احمر استان خدمات مختلفی مانند آموزش های امدادی، طرح پیمان(با هدف پیشگیری از اعتیاد) و پویش آموزشی هلال و معرفی هلال احمر به هموطنان همراه با توزیع بروشور های آموزشی ارائه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در آستانه نوروز سال ۱۴۰۲ آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند، گفت: تدابیر لازم اتخاذ شده که جاده‌های منتهی به مراکز گردشگری استان دچار ترافیک نشود و مردمی که به استان سفر می کنند مسافرت ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر بازوی پرتوان مدیریتی استان در اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: مراسم افتتاح بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی امروز در استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *