امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهردار:

شیراز آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

شیراز- ابتکارآنلاین: شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز با توجه به اقدام ها و برنامه ریزی‌هایی که از ماه‌ها پیش برای استقبال شایسته از مسافران و مهمانان نوروزی و ارایه خدمات مطلوب و شایسته به آنان داشته، امروز برای تحقق این مهم در بالاترین میزان آمادگی قرار دارد.
کد خبر: 8313
زمان انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محمد حسن اسدی افزود: شهرداری شیراز با وفاق و همدلی سایر دستگاه ها و مجموعه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی، درصدد است تا به کمک سه هزار نیروی در حالت آماده باش خود، برای تک تک مسافران و مهمانانی که وارد شیراز می شوند خاطره و لحظه های خوبی را رقم بزند.

وی ادامه داد: کمپ های اسکان و راهنمایی مسافران نیز در پنج نقطه شهر شیراز استقرار یافته است و علاوه بر این ظرفیت اسکان تمام مکان های متعلق به شهرداری نیز در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود.

شهردار شیراز گفت: با توجه به پیش بینی احتمال بارش باران در مرکز استان یا سرد شدن هوا طی روزهای آتی، هماهنگی لازم با مجموعه‌های مختلف از جمله نمایشگاه بین‌المللی، مصلاها، حسینیه‌ها و سالن های ورزشی جهت اسکان و استقرار مسافران در مکان‌های سرپوشیده متعلق به این مجموعه ها انجام شده است.

اسدی افزود: با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از مهمانان نوروزی در شهر شیراز، هم اینک ظرفیت کمپ های اسکان مجهز به کانکس تکمیل شده است و سایر مکان های متعلق به شهرداری از جمله پارک ها نیز برای استفاده مسافران آماده شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود تعداد قابل توجهی از مهمانان نوروزی به شهر شیراز قطعا در مقاطعی شاهد ترافیک سنگین و بعضا گره ترافیکی خواهیم بود و لذا از شهروندان شیراز تقاضا داریم که به رسم مهمان نوازی و برای اینکه بتوانیم خاطرات خوبی برای مسافران رقم بزنیم، حتی المقدور تردد کمتری در سطح شهر به ویژه مراکزی که پیش بینی حضور مسافران و مهمانان نوروزی می شود داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری شیراز در برگزاری مراسم و برنامه ای متنوع مرتبط با تحویل سال جدید در مکان هایی همچون شاهچراغ (ع)، سید علاالدین حسین (ع)، آرامگاه حافظ و قطعه شهدای گمنام دارالرحمه شیراز حضور پررنگ و مشارکت جدی خواهد داشت.

برپایی سفره های افطاری در شهر شیراز

شهردار شیراز، با اشاره به همزمانی تعطیلات سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان گفت: به همین منظور، شهرداری شیراز اقدام به برپایی سفره‌ها و موکب های افطاری در تمام نقاط شهر خواهد کرد تا ماه میهمانی خدا یک تنوع و طراوت دیگری داشته باشد و از این بابت نیز بتوانیم برای زائران و مهمانان نوروزی خاطره خوبی رقم بزنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *