امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون استاندار تهران:

جوانان ستادهای نوروزی دستگاهها در استان تهران فعالیت گسترده داشتند

ری – ابتکارآنلاین: معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران درباره بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی دستگاهها گفت:عوامل جوان و پر انرژی دستگاه هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده ای در این ستادها داشتند.
کد خبر: 8326
زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ قبل از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن نایبی به بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی شهرستان های استان تهران اشاره کرد و افزود: روز دوم فروردین از فیروزکوه، روز پنجم از اسلامشهر و یکشنبه مصادف با ۶ فروردین نیز بازدید سرزده ای از ستاد نوروزی ورامین انجام گرفت.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد نوروزی استان تهران و شهرستان ها یادآورشد: عوامل جوان و پر انرژی دستگاه هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده ای در این ستادها داشتند.

نایبی با بیان اینکه این حجم از فعالیت در شهرستان های واقع در مسیرهای اصلی استان مضاعف است اظهار داشت: علاوه بر خدمات مختلف بهداشتی، گردشگری و راهنمایی مسافران، مجموعه فضایی مناسبی نیز برای اتراق مسافران و بازی کودکان و خدمت رسانی به ویژه در مسیرهای ارتباطی ایجاد شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه همه بازدیدهای انجام گرفته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی انجام گرفت، گفت: همه این پایگاه های بین راهی که مورد بازدید قرار گرفته پای کار بودند و فعالیت گسترده ای داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نگرانی و ناراحتی ما بابت تصادفات جاده ای و فوتی است که با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، به همه مسافران و رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به توصیه های پلیس و احتیاط در طول مسیر توصیه و تاکید می شود تا کمتر شاهد حوادث جاده ای به خصوص حوادث منجر به فوت باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برای سپری کردن نوروزی خوب و ثبت کمتر حوادث جاده ای، باید توصیه های پلیس راه را به جد مورد توجه قرار داد.

روز گذشته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: این استان با ثبت روزانه به طور متوسط سه میلیون تردد رکورددار بیشترین تردد ثبت شده در میان استان های کشور است.

عارف امرایی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند آغاز شده تا کنون استان تهران دارای بیشترین ورودی و خروجی وسایط نقلیه است و تا امروز ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۹۴۶ وسیله نقلیه وارد و سه میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶ دستگاه خودرو خارج شده است.

وی یادآورشد: طی ۹ روز گذشته از طرح نوروزی نیز ۲۴ میلیون تردد در سطح راه های ارتباطی استان تهران به ثبت رسیده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *