امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آل سعود فهمید که با ریسمان پوسیده آمریکا به ته چاه فرو می‌رود

پاکدشت - ابتکارآنلاین: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین اظهار داشت: روز 12 فروردین در تعطیلات رسمی کشور است، اما باید بدانیم که روز مهمی است، روزی که 98 درصد مردم در سال 58 به جمهوری اسلامی رأی دادند؛ مردم به شاخه‌های مهم اسلامیت برای تشکیل جمهوری رأی دادند و خود را به‌عنوان تأثیرگذارترین در انقلاب انتخاب کردند و خواستند تا ارزش‌های انقلاب در کشور حاکم شود.
کد خبر: 8448
زمان انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ بعد از ظهر -
128 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه پاکدشت افزود: دشمن از ۱۲ فروردین سال ۵۸ دشمنی خود را شروع و گروهک‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی فعالیت ننگین خود را در ایجاد هرج‌ومرج و ترورها و مزاحمت‌ها آغاز کردند.

امام جمعه پاکدشت گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشور مردم در این ۴۴ سال است که اگر رابطه مردم با رهبری نبود و اگر این حضور مردم نبود بیش از ۴۰ بار انقلاب شکست می‌خورد.

لزومی در ادامه اذعان کرد: صلح در اسلام به صلح حدیبیه پیامبر (ص) با مشرکان و صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه شناخته می‌شود و تفاهم ایران و عربستان نیز همین‌گونه است، امام راحل فرمود که اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، این تفاهم شکل‌گرفته به خاطر دراز شدن دست آل سعود به‌سوی جمهوری اسلامی ایران است، آل سعود فهمید که با ریسمان پوسیده آمریکا به ته چاه فرو می‌رود و با وجود شروط ایران برای یمن و حفظ امنیت منطقه و بیرون انداختن آمریکا و اسرائیل از منطقه به این تفاهم تن داد؛ عربستان با این حرکت نشان داد که هرکس به آمریکا اعتماد کند نابود می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ فروردین تصریح کرد: به بهانه فاصله و مسافرت روزه خود را قضا نکنیم هیچ روزها‌ی مثل روزه ماه رمضان نمی‌شود، در این روز به زراعت مردم ضرر نرسانیم و طبیعت را تخریب نکنیم و گناه نکنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *