امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت‌های ورزشی گیلان در رشته‌های مختلف ستودنی است

رشت - ابتکارآنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: 8427
زمان انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ قبل از ظهر -
86 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – جهانبخش آرمان با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه ورزش گیلان، اظهار کرد: ظرفیت‌های ورزشی گیلان در رشته‌های مختلف ستودنی است.

وی از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بازسازی اماکن ورزشی در گیلان، بیان کرد: برقراری عدالت زیرساختی در حوزه ورزش گیلان مورد تاکید فراوان است و در اولویت قرار دارد.

آرمان، مرمت و بازسازی اماکن ورزشی گیلان را از برنامه‌های اولویت دار اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته ۴۷ سالن ورزشی در تمام شهرهای گیلان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

استاندارد سازی ۵ ورزشگاه گیلان

وی از استانداردسازی ۵ ورزشگاه گیلان خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در بخش تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان در سال گذشته صورت گرفت که این روند در سال جاری استمرار خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت وضعیت مطلوبی نداشت، گفت: طرح بازسازی و مرمت چمن و جایگاه هواداران ورزشگاه شهید عضدی رشت در مرحله بهره برداری قرار دارد.

آرمان از بازسازی کامل ورزشگاه شهید عضدی رشت خبر داد و اضافه کرد: وجود دو باشگاه پر هوادار سفیدرود و داماش می‌طلبد ورزشگاه شایسته ای در اختیار این دو باشگاه قرار گیرد.

راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان

وی از راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد استخرهای ورزشی به طور کامل راکد و بلااستفاده شده بود که با پیگیری‌ها به ثمر نشست و دوباره راه اندازی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه افزایش سرانه ورزشی استان در اولویت قرار دارد، گفت: ارتقای سرانه ورزشی گیلان منجر به درخشش استعدادها در این بخش می‌شود.

آرمان با بیان اینکه گیلان ۱۲۳ ورزشکار و قهرمان بین المللی دارد، اضافه کرد: ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی گیلان تجلیل شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *