امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار ملارد:

رویکرد دولت در سال جاری حمایت از تولیدکنندگان است

ملارد - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان ملارد گفت: باتوجه به نامگذاری شعار امسال، رویکرد دولت تحقق شعار سال و حمایت جدی از تولید کنندگان است.
کد خبر: 8543
زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جابر کریمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی صفادشت که به منظور حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال برگزار شد، اظهار داشت: شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب و اعلام شده باید به عنوان یک فرمان حکومتی در جامعه شناخته تا محقق شود.

وی افزود: رئیس جمهور در روزهای اخیر تاکید داشته اند که باید در تصمیمات اقتصادی نظر تولید کنندگان و صنعتگران بخش خصوصی اخذ شود و این دستور برهمه مدیران کشور و به تبع در شهرستان لازم الاجرا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال در سال ۱۴۰۱ اقدامات ارزشمندی در راستای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع موانع پیش روی این واحدها در شهرستان صورت گرفت که می بایست در سالجاری با شتاب بیشتری پیگیری شود.

کریمی با بیان اینکه تحقق شعار سال در شهرستان نیازمند برنامه ریزی مناسب و دقیق است، افزود: اگر همه دستگاه ها و نهادها در کنار یکدیگر قرار گیرند و از ظرفیت های موجود استفاده بهینه شود بسیاری از مسائل و تنگناها رفع خواهد شد.

شهرستان ملارد دارای با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان واقع شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی سال ۱۴۰۲، سال جدید را به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *