امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

باند سارقان مسلح خودرو در دزفول منهدم شد

دزفول – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای خودرو در دزفول دستگیر و چهار فقره سرقت مسلحانه کشف شد.
کد خبر: 8795
زمان انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سرهنگ روح اله گراوندی روز پنجشنبه افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در سال گذشته در سطح شهرستان دزفول، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یک باند سه نفره سارق خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده، سارقان به چهار فقره سرقت مسلحانه در منزل اعتراف کردند.

سرهنگ روح اله گراوندی ضمن تشکر از پشتیبانی دادستان عمومی و انقلاب دزفول اظهار کرد: سارقان مسلح با دستور دادستانی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان هستند و مالباختگان می توانند جهت شناسایی متهمان و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی دزفول مراجعت کنند.

وی افزود: پلیس دزفول در خصوص تامین امنیت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان، هیچ تعارف و اغماضی با مجرمان، اراذل و اوباش ندارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *