امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار نهاوند خطاب به بانک‌ها:

سنگ‌اندازی جلوی پای مردم درست نیست

همدان – ابتکارآنلاین: فرماندار نهاوند گفت: بانک‌های عامل شهرستان نهاوند پیگیری کنند تا تسهیلات بنیاد علوی تا پایان اردیبهشت ماه در اختیار وام گیرندگان قرار گیرد.
کد خبر: 8832
زمان انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – ضرغام احمدوند یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بحث اقتصاد، معیشت و فرزندآوری از بحث‌های مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و اگر کسی در این زمینه‌ها در دادن تسهیلات به مردم کم‌کاری کند، به مردم خیانت کرده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال “مهار تورم و رشد تولید” اعلام کردند که تولید یکی از پایه‌های اصلی اشتغال است.

احمدوند افزود: پیگیری یکی دیگر از مواردی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و رؤسای بانک‌ها نیز منویات مقام معظم رهبری را مدنظر گرفته و موارد و نکات را دلسوزانه پیگیری و در این امر مهم به بهترین نحو ممکن ورود پیدا کنند و موانع را برطرف سازند.

وی با بیان اینکه تأکید رئیس جمهور هم بر این بوده است که موانع رشد تولید برداشته شوند، ادامه داد: همه شهرستان‌های استان بانک‌های مشابه دارند، چرا باید بانک‌های نهاوند در مورد تسهیلات سخت بگیرند و تسهیلات را پرداخت نکنند؟

فرماندار نهاوند خطاب به بانک‌های عامل شهرستان گفت: ایرادات را منعکس کنید تا موانع برطرف شود و این روال که بانک‌ها پیش گرفته‌اند با شعار سال همخوانی ندارد چراکه اعتبارات داده شده و سنگ‌اندازی جلوی پای مردم درست نیست، پس پیگیری کنید تا موانع برطرف شوند.

احمدوند با اشاره به اینکه زیبنده نهاوند نیست که برای اشتغال جوانان مانع ایجاد کنیم، یادآور شد: شهرستان نهاوند رتبه اول اقتصاد دانش‌بنیان را در کشور به خود اختصاص داده که این حاصل تلاش‌های نخبگان در پارک علم و فناوری و دانش‌بنیان نهاوند است.

وی اضافه کرد: یک ششم تسهیلات بنیاد علوی به شهرستان نهاوند اختصاص داده شده است اما متأسفانه تنها سه نفر توانسته‌اند از این تسهیلات استفاده کنند و مابقی هنوز جذب نشده، اگر این تسهیلات سوخت شود تسهیلات دیگری به پارک علم و فناوری و دانش‌بنیان نهاوند تعلق نخواهد گرفت.

احمدوند یادآور شد: مسئولان پارک علم و فناوری و دانش‌بنیان تسهیلات گیرندگان را توجیه کنند که مدارک بدون نقص به بانک‌ها ارائه دهند و بانک‌ها هم پیگیری کنند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تسهیلات بنیاد علوی را در اختیار وام گیرندگان قرار دهند.

فرماندار نهاوند در پایان تأکید کرد: برخی رؤسای بانک‌ها در شهرستان تلاش مضاعف می‌کنند تا مردم راحت‌تر از تسهیلات بانکی استفاده کنند که کمال تشکر را از این بانک‌ها داریم.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *