امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در قم خبر داد؛

آزادی ۵۲ زندانی از آغاز برنامه گلریزان در استان قم

قم - ابتکارآنلاین: مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در قم گفت: از ابتدای آغاز برنامه گلریزان در قم تاکنون ۵۲ زندانی با جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: 8895
زمان انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- رضا مرادی پور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای آغاز برنامه گلریزان در استان قم تاکنون ۵۲ زندانی با جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های استان قم آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: میزان بدهی این زندانیان بیش از ۶۰ میلیارد ریال بوده است که بخش مهمی از آن توسط ستاد مردمی و با کمک خیرین پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد زندانی چهار نفر خانم و ۴۸ نفر مرد آزاد شده است، افزود: شش نفر از این زندانیان به جرم عدم توانایی در پرداخت مهریه و ۴۶ زندانی بدلیل جرایم مالی غیر عمد در زندان حضور داشتند که با کمک ستاد مردمی دیه در استان قم آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم گفت: از مبلغ ۶۰ میلیارد ریال بدهی این زندانیان بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک ستاد مردمی بوده است که توسط خیرین و اخذ وام قرض الحسنه تأمین شده است و ۱۳ میلیارد ریال نیز شاکیان پرونده گذشت کرده اند و ما بقی توسط خانواده خود زندانیان تأمین تا زمینه آزادی این زندانیان فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در استان قم آغاز کرده است، تصریح کرد: از ابتدا تا به امروز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ زندانی با جرایم مالی غیر عمد به همت تلاش‌های این ستاد آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مرادی پور با اشاره به استقبال خوبی مردم و خیرین قمی از مشارکت در زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد در استان قم، اظهار کرد: خیرینی که قصد کمک به ستاد مردمی دیه در استان قم را برای فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیان با جرایم مالی غیر عمد در استان قم را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ و شماره حساب ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳ بانک تجارت و شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ و شماره حساب: ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹ بانک ملی و شماره حساب ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ بانک ملت برای ستاد مردمی دیه در استان قم واریز و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *