امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

آمریکا، جنگ روسیه و اوکراین را برای نجات خود پایه‌ریزی کرد

بوشهر- ابتکارآنلاین: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیمنه پوشالی آمریکا در جهان رو به افول است و اگر جنگ روسیه و اوکراین را راه‌اندازی می‌کند برای نجات خود است.
کد خبر: 8925
زمان انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سردار پاسدار حمید اباذری روز چهارشنبه در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدای گمنام شهرستان دشتی در استان بوشهر اظهار کرد: آمریکایی‌های فکر می‌کردند که می توانند با هر توطئه‌ای ملت و نظام ایران اسلامی را از پای در آورند در حالی که ۴۴ سال این نظام و مردم در مقابل این توطئه‌ها خم به ابرو نیاورده اند.

وی افزود: ملت شجاع ایران در طول تاریخ انقلاب، همواره با اتحاد مثال‌زدنی در مقابل آمریکا و توطئه‌هایش ایستادگی کرده و روز به روز پر صلابت از این انقلاب دفاع می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با ذات انقلاب اسلامی مشکل دارند و دلیل دشمنی آنها نیز ایستادگی ایران اسلامی در برابر زورگویان است.

اباذری با اعلام این که شهدا زنده‌اند و مردم قدر شهدا را می‌دانند، گفت: در هشت سال دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و شهدا با دست خالی حماسه‌های زیادی را خلق کردند و امروز هر چه داریم از برکت خون همین شهدا است.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با داشتن تجهیزات مدرن نظامی امروز در اوج اقتدار قرار دارند و اجازه نمی‌دهند خاک کشور مورد تعرض بیگانگان قرار گیرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قرارگرفتن کشورمان در اوج اقتدار و بالاترین جایگاه نظامی جهان، سبب شده که هیچکس جرأت تعرض به خاک ما را نداشته باشد که این شرایط به حضور و دفاع مردم از انقلاب بر می‌گردد.

اباذری عنوان کرد: انقلاب اسلامی همچنان با صلابتی مثال‌زدنی و با حمایت مردم وجود دارد و در حوادث اخیر هم شهدایی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *