امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارنامه ارتش بسیار درخشان است

اراک – ابتکارآنلاین: امام جمعه اراک گفت: اقتدار و پیشرفت های سپاه لرزه و هراس دراردوگاه دشمنان ایجاد کرده است.
کد خبر: 8993
زمان انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ بعد از ظهر -
55 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک اظهار کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و یکی از افتخارات بزرگ اسلام است.

وی افزود: در هیچ جایی از دنیا عیدی همانند عید سعید فطر وجود ندارد زیرا عید انسانیت، موفقیت، عهد و پیمان با خداست و همچنین عید شب زنده‌داری است و باید در این عید شکرگزار خدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: عید فطر تنها مربوط به ایران نیست بلکه ۶۰ کشور اسلامی این عید با عظمت را دارند.

دری نجف آبادی با اشاره به روز ارتش گفت: کارنامه ارتش بسیار درخشان است و بویژه در زمینه تغییرات هواپیمایی و هواپیمای بدون سرنشین بسیار عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت ماه روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و از ابتدای انقلاب شاهد بودیم که نیروهای مسلح ما به برکت اسلام و اهل‌بیت شکل گرفت و تاکنون عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو شجاع‌ترین و مستقل‌ترین و آرمانی‌ترین نیروهای مسلح دنیا است.

دری نجف آبادی بیان کرد: اقتدار سپاه پاسداران موجب امنیت و آرامش ملت و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است، گفت: اقتدار و پیشرفت سپاه هراس و عصبانیت اردوگاه دشمنان رنگارنگ این سرزمین را ایجاد کرده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید سطح هوشیاری خود را نسبت به گذشته چندین برابر زیاد کنند تا در مقابل هرگونه شیطنت و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و ما نیز وظیفه داریم از کیان نیروهای باعظمت جمهوری اسلامی دفاع کنیم و قدرشناس و پشتیبان این نیروها باشیم تا به کشورمان آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران نباید توقف کنند بلکه باید روز به روز با پیشرفت تجهیزات به کار آمدی بالاتری از قبل برسند، گفت: قدرت و اقتداری که امروز ملت ما دارد در طول تاریخ و در ۳۰۰ سال گذشته وجود نداشته و امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت، موفقیت و اقتدار در جهان دست پیدا کردیم.

دری نجف آبادی عنوان کرد: کارنامه نظام جمهوری اسلامی با وجود برخی کاستی و ضعف‌ها قابل قبول است بنابراین باید از دستاوردهایی که در انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده، صیانت کنیم و در جهت رفع چالش‌ها و موانع نیز با برنامه‌ریزی‌های کارگشا اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه استان در پایان با بیان اینکه جامعه به واسطه زکات فطره بیمه می‌شود، گفت: برخی علما زکات فطره را در صورتی که قوت غالب گندم باشد، حدود ۶۰ هزار تومان و برای برنج ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *